25 February 2009

Simposium Nuqaba' : 27 Februari - 1 Mac 2009




Makluman kepada ex-KI, Insyaallah pada 27 Februari hingga 1 Mei ini akan diadakan Simposium Nuqaba' peringkat Kolej Islam Sultan Alam Shah. Doakan semoga program ini berjalan lancar.

p/s : Program ALKIS akan diadakan pada Sabtu ini ( 28 Februari) di Dewan Al-Mutaqqin Wal Muthaqqafin, KISAS. Kepada ex-KI, marilah bersama-sama memeriahkan program tersebut.





2 kesannya:

  1. Assalamualaikum,

    Ana dengan sepenuh hati mencadangkan BADAR KISAS dapat mewujudkan hubungan kerjasama dengan pihak Persatuan Alumni Pelajar Islam Sekolah Berasrama Penuh Malaysia (APIS). Laman sesawang: http://www.apisbp.com. Sememangnya antara tujuan penubuhan APIS adalah untuk memantapkan usaha da'wah, islah dan tarbiyyah di SBP. Antara mantan Presiden BADAR yang telah maklum mengenai APIS ialah Ustaz Azrul (STAM 2007), Ustaz Nazrul Aizad (SPM 2006), Ustaz Muhammad (STAM 2006) dan banyak lepasan KISAS yang memegang tampuk kepimpinan APIS. Insya ALLAH, moga mendapat barakah daripada ALLAH s.w.t.

    Daripada,

    Mohd Ikhwan bin Ahmad Zhaki,
    Pengerusi APIS Sesi 2009-2010.

    http://ikhwanzhaki.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum.1 comment hari ni, harap BADAR dpt bimbing gak F5&F6 dalam program BADAR yg dirangka khas utk adik2 F4 tersyg.
    Ikhlas,
    Abdullah fi kulliyyah Kisas

    ReplyDelete

 

Subscribe to Badar KISAS

Contact us

Email us: badarkisas@gmail.com

Penaung